Top نحوه ثبت نام برای خرید ارز دیجیتال Secrets

Wiki Article

معاملات مارجین: امکان انجام معاملات مارجین در صرافی بایننس با قرض‌گرفتن از صرافی از طریق اهرم‌های مختلف وجود دارد که البته ریسک بسیار بالایی دارد و به هیچ عنوان به معامله‌گران تازه‌کار توصیه نمی‌شود.

استفاده از کلمات و محتوای توهین‌آمیز و غیراخلاقی به هر شکل و هر شخص ممنوع است.

۱۰ دانشگاه که جهت پرداخت هزینه‌های تحصیلی ارز دیجیتال قبول می‌کنند

۲.۳.۷.۱ مواردی که در زمان انتخاب صرافی باید به آنها توجه کرد:

هدف تمام کسانی که وارد بازارهای مالی مثل بازار ارزهای دیجیتال می‌شوند، فارغ از نوع فعالیت‌شان، کسب سود از بازار است. برای اینکه بتوانید به صورت مستمر در بازار ارزهای دیجیتال به سود برسید باید اطلاعات خود را بالا برده و دانش لازم را در این زمینه کسب کنید، در غیر اینصورت نمی‌توانید امیدوار باشید که در تمام روزهای بازار به سودهای خوبی برسید.

دانش و تجربه‌ی اساتید این دوره موفقیت دانش‌آموختگان دوره را تضمین می‌کند.

عامل دوم می‌تواند یک رمز یکبار مصرف – که از گذرواژه جداست – باشد یا تأیید ایمیل و یا تأیید پیامکی.

آیا خرید بیت کوین بدون احراز هویت ممکن است؟ شاید بتوانید از اشخاص حقیقی در شبکه‌های اجتماعی (مثل گروه‌های تلگرامی) بدون احراز هویت بیت کوین بخرید؛ اما این کار ریسک‌های زیادی دارد و ممکن است فرد موردنظر مجرم یا کلاهبردار باشد.

مانند طلا که می‌‌توانید چند گرم از آن را خریداری کنید، بیت کوین هم تا هشت واحد اعشار قابل‌تقسیم است و به‌عنوان مثال می‌توانید ۰.۰۰۱ از یک بیت کوین یا حتی به‌اندازه ۵۰۰ هزار تومان بیت کوین بخرید.

بنابراین در معاملات خود حتما از نحوه خرید و فروش ارز دیجیتال تحقیقات درست، تحلیل و منطق بهره ببرید و از احساسات کاذب اجتناب کنید.

و درواقع کاغذ پرینت گرفته شده به عنوان کیف پول شما عمل می‌کند. از آنجایی که نگه‌داری کاغذ چندان ساده نیست، استفاده از این نوع کیف پول خیلی توصیه نمی‌شود.

در مورد کلاهبرداری‌های احتمالی در این فضا، نهادهای حافظ امنیت مثل نیروی انتظامی و پلیس فتا در قبال کلاهبرداری‌های این حوزه به‌عنوان یک فناوری مسئولیت و اختیاراتی دارند.

توصیه می‌کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر درباره جایگزین‌های بایننس به مقاله «بهترین جایگزین‌های بایننس» مراجعه کنید.

می‌توانید کد معرفی خود را از داخل حساب خود دریافت کنید و از کمیسیون معاملات افرادی که دعوت کرده‌اید سود ببرید.

Report this wiki page